STIB-MIVB

3,9
10,2K reviews
500K+
Downloads
Inhoudsbeoordeling
Iedereen
Screenshotafbeelding
Screenshotafbeelding
Screenshotafbeelding
Screenshotafbeelding
Screenshotafbeelding
Screenshotafbeelding
Screenshotafbeelding

Over deze app

Over deze app
Met de MIVB-app heb je alles bij de hand voor een vlotte rit met metro, bus, tram of trein in Brussel. Koop je tickets in een handomdraai en krijg alle info in real time.

Brupass (XL)-tickets bij de hand
- Je ticket is meteen beschikbaar via de app. Da’s weer wat tijd bespaard!
- Je hoeft niet langer een automaat te zoeken, koop je ticket waar en wanneer je wil.
- Via de app koop je Brupass (XL) 1 of 10 ritten. 10 ritten halen, is minder betalen. Zo reis je niet alleen vlot, maar ook aan een voordelige prijs.

Alle info in real time
- Dankzij de app ben je meteen mee: je vindt er niet alleen realtime-info over het MIVB-netwerk, maar ook over de treinen van de NMBS en de bussen en trams van De Lijn en TEC.
- Duid je meest gebruikte lijnen of haltes aan als favoriet, zo krijg je in één oogopslag een update over je gebruikelijke traject.

Een routeplanner op maat
- Plan je reis van punt A en naar punt B en kies zelf je vertrekdatum en -uur.
- Vlot overstappen wordt kinderspel met de app bij de hand. De interactieve kaart toont je namelijk ook de haltes van De Lijn, de NMBS en TEC met de vertrektijden in real time.
- Snelste verbinding, minste overstappen of kortste wandelafstand? De app houdt rekening met je voorkeuren.

Inhoud van je MOBIB-kaart
- Hoeveel ritten er nog op je MOBIB-kaart staan? Verbind je kaart met de app via NFC-technologie en je komt het te weten.
- Abonnement of ticket, herlaad je MOBIB-kaart gewoon via de app. Hou wel rekening met een wachttijd van minstens 24 uur.

Een vlotte rit voor iedereen
- Heb je een roltrap of lift nodig? Via de tab “Info” zie je per station in real time of alle roltrappen en liften er werken.
- Voor de bussen en tramlijnen 7 en 9 vertelt de app je in welke mate een halte toegankelijk is.

Download nu de MIVB-app en reis zonder zorgen in en rond Brussel!
Geüpdatet op
23 jan 2024

Veiligheid van gegevens

Veiligheid van gegevens begint met inzicht in de manier waarop ontwikkelaars je gegevens verzamelen en delen. Procedures voor gegevensprivacy en beveiliging kunnen variëren op basis van je gebruik, regio en leeftijd. De ontwikkelaar heeft deze informatie aangeleverd en kan die in de loop van de tijd updaten.
Deze app kan deze typen gegevens delen met derden
Apparaat- of andere ID's
Deze app kan deze typen gegevens verzamelen
Persoonlijke informatie, App-activiteit en 2 andere
Gegevens worden tijdens de overdracht versleuteld
Je kunt de gegevens laten verwijderen

Beoordelingen en reviews

4,0
9,99K reviews
Frederic Vanderheere
18 maart 2024
App verliest regelmatig connectie ook al is er internet. Je mobib kaart lezen en opladen via de app gaat niet. Ik krijg melding geen ondersteunende nfc app. Wel wat stom want als dit werkt zou het de perfecte app zijn. Nu is het 24u wachten of langs een automaat gaan om je mobib op te waarderen.
Vond je dit nuttig?
Tentative GA
16 maart 2024
0 sterren kan helaas niet. Na wat opzoekwerk bleek een 10-rittenkaart goedkoper om 1 volwassene en 3 jongeren heen en weer te krijgen van Brussel zuid naar de Heizel. Speciaal deze app geïnstalleerd en zo'n kaart digitaal aangekocht. In tegenstelling tot de Lijn in Vlaanderen kan je blijkbaar slechts 1 ticket tegelijk actief hebben in de app. Hier heb ik nergens een melding of waarschuwing over gezien bij de aankoop. En ook het aanwezige mivb personeel wist dit niet. Veel geld aan tickets kwijt.
Vond je dit nuttig?
Astrid Coene
9 maart 2024
De app vindt nooit een route
Vond je dit nuttig?
STIB-MIVB
11 maart 2024
Hallo Astrid, onze excuses voor het ongemak. De applicatie heeft de afgelopen dagen technische problemen ondervonden. Ze zijn nu opgelost. Indien het probleem zich nog verdoet, aarzel zeker niet om ons meer infomatie te communiceren (voorbeelden, printscreens) aan mobile@mivb.brussels. Met vriendelijke groeten - het MIVB Mobile team

Wat is er nieuw

We hebben een paar bugs geplet. Laat het ons weten als je er nog meer tegenkomt.