Heb je een vraag?

WIJ LUISTEREN NAAR U

Raadpleeg onze FAQ of chatbot

De MIVB-website beschikt over 2 nieuwe informatiekanalen waarbij haar reizigers snel een antwoord op hun vragen krijgen: een klassieke FAQ en een virtuele assistent in de vorm van een chatbot.

De FAQ is beschikbaar via de homepage van de website door op de tab “De MIVB” te klikken, en dan op “Klantendienst”. Hij herneemt de meest gestelde vragen en biedt kant-en-klare antwoorden.

De chatbot bevindt zich rechts onderaan elke pagina van de MIVB-website. Het volstaat erop te klikken en meteen je vraag te stellen. De chatbot beantwoordt algemene vragen in de taal die overeenkomt met de taal van de bezochte pagina (NL, FR en ENG).

Een chatbot is een informaticaprogramma dat toelaat om vragen te stellen in een virtueel gesprek waarbij je meteen een antwoord krijgt. Je kan het vergelijken met een virtuele assistent. Het is een aanvullend communicatiekanaal bovenop de bestaande die de MIVB reeds biedt en het zal deze zeker niet vervangen.
De dienst Customer Care blijft het hoofdaanspreekpunt, beschikbaar via de klassieke kanalen: telefoon, e-mail, post of via onze Facebook- en Twitterpagina’s.

De FAQ en chatbot moeten de bestaande informatie snel beschikbaar maken op een digitale manier en op elk moment, aangezien ze 24/7 beschikbaar zijn.

 

Heb je een vraag?