De meest gestelde vragen

  • Inloggen op het Business Portal kan via deze link. Je kan enkel via een elektronische identiteitskaartlezer inloggen.

  • Nee, er is geen tussenkomst van de overheid. 

    • Regel alles eenvoudig en snel online
    • Koop MIVB-abonnementen voor uw medewerkers via één enkel platform
    • Krijg één enkele maandelijkse factuur
    • Regel de administratie op een vereenvoudigde manier: bestelling en vernieuwing van vervoerbewijzen, aanvragen tot terugbetaling, fiscale fiches, ...

    Via het derde-betalerssysteem krijg je facturen voor de abonnementen die je hebt aangekocht. Zo kan je de BTW van 6% op de prijs van een abonnement terugkrijgen.

  • Via het derde-betalerssysteem kan je de volgende producten kopen:

    • MIVB-abonnementen
    • Brupass- en Brupass XL-abonnementen van 1 maand of 12 maanden
    • 10- en 75-rittenkaarten 

  • Ja, natuurlijk. Het is ook mogelijk om een MOBIB-kaart van een andere operator op te laden. De kaart moet wel door de MIVB erkend zijn. Als de kaart niet bekend is in ons systeem, moet de medewerker ze inlezen via een identiteitskaartlezer op de MIVB-website.  

  • Je kan op elke moment een abonnement stopzetten via het Business Portal. Een terugbetaling is mogelijk in sommige gevallen, volgens de geldende regels. 

  • Dat kan, op voorwaarde dat ze besteld werd via ons Business Portal.  

  • De medewerker moet naar een BOOTIK om er een duplicaat te krijgen van zijn kaart. De prijs van een nieuwe kaart is €10. 

Niet gevonden wat je zocht?

Je kan het b2b-team contacteren via e-mail.

Een e-mail sturen