Onze antwoorden
Netwerkinfo
-
- Als er omleidingen zijn gepland, zie je die op onze website boven de dienstregeling van de lijn in kwestie. Je ziet de info ook door een halte te selecteren in onze app.
- Grote omleidingen vind je op de pagina “Werven en Projecten”.
- Bij onvoorziene storingen zetten we een bericht in onze app (op de pagina van de routeplanner of in de dienstregeling, door een halte te selecteren).
Je kan onze voertuigen ook realtime volgen op onze website of in onze app.
-
Op deze specifieke dagen vind je van de eerste tot de laatste dienst realtime info op de wachttijdaanduiders en via aankondigingen in de stations, via onze sociale netwerken (Facebook en Instagram), op de website en in de app.
Het hele Customer Care-team staat tot je beschikking vanaf 6 u. om je vragen te beantwoorden en je te helpen. -
TaxiBus brengt personen met een handicap van deur tot deur. Om deze dienst te gebruiken heb je een attest nodig van de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid, Iriscare, VAPH, AVIQ of DSL.
De dienst is elke dag beschikbaar, zelfs op zon- en feestdagen, van 5 u. 's ochtends tot 1 u. ‘s nachts.
Een rit kost € 1,90.
Wil je deze dienst gebruiken? Stuur ons dan je inschrijvingsdossier. Je vindt meer info over de dienst en hoe je je kan inschrijven op deze specifieke pagina.