Ariba-platform
Beste leveranciers,
De MIVB gaat digitaal, en dat is ook interessant voor jullie!
De MIVB heeft gekozen voor het Ariba-platform om haar aankopen en leveranciersbeheer te digitaliseren.
Lijst met links
Ariba ?
SAP Ariba is een “web”-gebaseerd platform waarop klanten en leveranciers samenwerken en informatie, aanbestedingen, bestelbonnen, facturen enz. uitwisselen. Ariba Network vormt zo een netwerk van enkele miljoenen bedrijven. Door zich bij Ariba aan te sluiten, wil de MIVB het beheer van haar aankoopstromen en leveranciersgegevens gemakkelijker, efficiënter en transparanter maken.
Verloop
In een eerste fase activeren wij het beheer van de gegevens van onze leveranciers in Ariba: de module Leveranciersbeheer. Wij nodigen onze leveranciers uit om zich op Ariba te registreren en daar de gegevens waarover de MIVB beschikt te controleren en aan te vullen. In een tweede fase zullen wij onze aanbestedingen via het platform gaan beheren. Het orderbeheer volgt later.
Op deze site vinden jullie informatie over Ariba, handleidingen om je te registreren als MIVB-leverancier op Ariba en Frequently Asked Questions plus de contactgegevens voor Ariba en van onze afdeling “Master Data Suppliers”.
Heb je hulp nodig? Neem contact op met Support Ariba als je een algemene vraag hebt of met onze cel “Master Data Suppliers”.